Garantie extinsa

Intelegand nevoile de securitate ale clientilor nostri am pregatit un program de Garantie Extinsa pentru autovehiculele din oferta noastra.

Garantia AUTO PREMIUM este disponibila doar pentru autovehiculele cu o varsta de pana la 5 ani sau 150.000 km.

Garantie SELECT AUTO

Ce acopera garantia extinsa?

Motor

Culbutori supape împreună cu tacheți hidraulici, supape de admisie și de evacuare (cu excluderea supraîncălzirii supapelor și a amortizorilor de evacuare), ghidajele și arcurile supapelor, capete de cilindru (cu excluderea crăpăturilor și defecțiunilor datorate supraîncălzirii), garnitura de chiulasă, culbutori supapă, arbore cu came, lanțului de distribuție cu roți dințate, pompe de ulei, pistoane și inele de piston, cămașă de cilindru, bolț de piston, biele și cuzineți, arbore cotiți cu cuzineți, galeria de admisie, volanta cu coroană dințată.

Cutia de viteze

  1. Manuală
    Toate defecțiunile interne la: Roți dințate, arbori, axe pentru sincronizatoare, selectoare, garnituri de etanșare și cuzineți, rulmenți, mecanism acționare vitezometru, unitatea de over drive ( dacă a fost montat), cutia de distribuție.
  2. Automată
    Toate defecțiunile interne la: Roți dințate, pompa de ulei, arbori, garnituri de etanșare, cuzineți, ambreiaj, benzi de frână, rulmenți, supape de control, cilindri, convertizor de cuplu, discuri de ambreiaj, bloc de supape, controlere pentru calculator, modulator, mecanism acționare vitezometru.
  3. Cu variație continuă (CVT)
    Toate defecțiunile interne la Ambreiaj, angrenaje planetare, reductoare, arbori, roti pentru curele de transmisie, mecanisme de tracțiune, garnituri interioare, cuzineți și rulmenți.

Atenție
Asigurarea nu acoperă mecanismele de tracțiune exterioare, ansamblul pârghiilor de comandă, elementele de fixare a cutiei de viteze, materiale și garnituri de etanșare, curelele de transmisie, precum și toate celelalte nespecificate la punctul. a), b) și c).

Transmisie hidraulică

Elemente și ansambluri în interiorul carcasei transmisiei hidraulice.

Diferențial

Elemente și ansambluri în interiorul carcasei mecanismului diferențial cum ar fi: coroană dințată și pinionul, roți dințate, arbori, rulmenți și inserții, șaibe de împingere și distanțiere.

Carcase

Blocul motorului sau carcasa cutiei de viteze vor fi acoperite de asigurare în cazul în care au fost avariate din cauza unei defecțiuni mecanice a unuia din elementele incluse în asigurare.


Garantie extinsa auto


12 LUNI - 290 € in limita a 25.000 KM
24 LUNI - 390 € in limita a 50.000 KM

Garantie PREMIUM AUTO

Ce acopera garantia extinsa?

Motor

Componente interne ale motorului, cum ar fi culbutor supape împreună cu tacheți hidraulici de degajare, supape de admisie și de evacuare cu excepția arderii supapelor, ghidajele și arcurile supapelor, capete de cilindru (cu excluderea fisurilor și a depunerilor de carbon), garnitura capului cilindric (cu excepția planării chiulasei), tije de împingere, arbore cu came, lanțul de distribuție cu roți dințate ( cu excepția întinzătorului), pompa de ulei, pistoane și inele de piston, cămașă cilindru, bolț de piston, biele și rulmenți, arbori cotiți cu rulmenți, galeria de admisie, volant și inele sincron.

Cutia de viteze - Manuală

Componentele interne ale cutiei de viteze, cum ar fi: roți dințate interne, butuc sincron, selectoare, arbori, mecanism acționare vitezometru, unitatea de over drive ( dacă a fost montată de fabrică), rulmenți, cutia de distribuție.

Cutia de viteze - Automată

Componentele interne ale cutiei de viteze, cum ar fi: arbori, roți dințate, ambreiaj, benzi de frână, supape de control, regulator, pompă de ulei, mecanism acționare vitezometru, modulator, rulmenți, cilindru hidraulic, discuri de ambreiaj, cutia de distribuție.

Transmisie hidraulică

Toate componentele mecanice interne.

Cu variație continuă

Componentele interne ale cutiei de viteze, cum ar fi: ambreiaj, angrenaje planetare, reductoare, arbori, roti pentru curele de transmisie, role de alunecare, mecanic de tracțiune, rulmenți.

Diferențial

Componentele interne, cum ar fi: coroană roată, pinion, roată dințată, arbori, rulmenți

Ambreiaj

Următoarele elemente – disc intermediar de ambreiaj ( doar deteriorare mecanică) placa de presiune, rulment axial ( doar deteriorare mecanică), pompă și cilindru de ambreiaj.

Roți cu tracțiune față

Următoarele elemente ale ansamblului: arbori planetari, articulații homocinetice (articulații universale), conexiuni spline (fără protecțiile de cauciuc).

Rulmenți roți

Următoarele elemente ale ansamblului: rulmenții roților din față, rulmenții roților din spate.

Ax cardanic

Următoarele elemente ale ansamblului: articulații cardanice, conexiuni spline (fără protecțiile de cauciuc).

Roți cu tracțiune spate

Următoarele elemente ale ansamblului: arbore cardanic exterior, articulații homocinetice (articulații universale), conexiuni spline (fără protecțiile de cauciuc).

Acțiune pe două axe

Elemente implicate în transmiterea cuplului de antrenare la ambele axe ale vehiculului.

Sistemul de alimentare

Următoarele elemente ale ansamblului: dispozitiv automat de pornire, pompă de accelerație, pompă de combustibil mecanică sau electrică, senzor de nivel de combustibil din rezervor.

Sistemul de injecție de combustibil

Următoarele elemente ale ansamblului: carcasa clapetei de accelerație, debitmetrul de aer, supapa de control inactiv, supapă de pornire, regulatorul de încălzire, , supapa de închidere, potențiometru de accelerație, acumulator de presiune combustibil, acumulator de presiune, senzorul de presiune în galeria de admisie, injector de combustibil din fabrica.

Sistemul de răcire a motorului

Următoarele elemente ale ansamblului: răcitor, răcitor de ulei, încălzitor de aer, pompa lichidului de răcire, cuplarea vâscoasă a ventilatorului, termostat, carcasa termostatului.

Sistemul de aer condiționat

Ansamblul de compresor al aerului condiționat montat din fabrică.

Mecanismul de conducere

Următoarele elemente ale ansamblului: cremalieră și pinionul mecanismului de direcție ( fără suporturile de cauciuc), carcasa casetei de direcție, pompa și cilindrul servodirecție, rezervor a lichidului servodirecție, transmisia intermediară.

Turbocompresor

Turbocompresorul montat de fabrică.

Suspensia față și spate

Următoarele elemente ale ansamblului: elemente elastice ale suspensiei, amortizor hidropneumatice, arcuri elicoidale.

Sistemul de frânare

Următoarele elemente ale ansamblului: pompa frână, cilindru hidraulic, regulator al puterii de frânare, dispozitive de asistență.

Sistemul ABS (instalat din fabrică)

Următoarele elemente ale ansamblului: unitate ABS și senzori.

Sistemul electric

Următoarele elemente ale ansamblului: demaror și electromagnet, împreună cu mecanismul de cuplare și roata de antrenare, alternator, diode, bobine, stabilizator de tensiune, motorul electric pentru geamurile ușilor, motor electric pentru fereastra de pe acoperiș, comutator pentru geamurile ușilor, comutator pentru fereastra de pe acoperiș, închidere centralizata, motor suflantă, motorul spălătoarelor de parbriz din față și spate, amplificator electronic, motorul ventilatorului de răcire controlat termostatic, semnal audio, comutator unit pe coloana de direcție, dispozitiv de aprindere, comutator viteze.

Sistem de control al motorului

(ECU) Modul de control al motorului montat din fabrică.



12 LUNI - 390 € in limita a 25.000 KM
24 LUNI - 590 € in limita a 50.000 KM

Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.